Klacht Jumbo Supermarkten: Vierde en vijfde wachtende in de rij maar geen boodschappen gratis.

sad Niet opgelost
Een klant

Zojuist heb ik boodschappen gedaan in de Jumbo in Moergestel. (zondag 11 november 2018 om 15.43 uur.)
Ik werd er op geattendeerd vierde wachtende in de rij te zijn en achter mij stond nog een klant. Dit bij het constateren direct vermeld aan de kassière. Hierop kreeg ik een onvriendelijk antwoord en daar was het mee klaar. Snel werd er een tweede kassa bijgeroepen en heb ik nog bij deze kassière die aan kwam lopen hier iets over gemeld maar ook hij kapte het gesprek hierover af. Was er ook niet bij toen wij als vierde en vijfde klanten stonden. Maar had er wel een mening over.

Ik zou het niet gemeld hebben als dit al niet eerder gebeurd was. Ik heb het nl. al 2 keer meer meegemaakt dat er klanten als vierde wachtende stonden en niet alle kassa's open waren, maar ook deze klanten kregen een negatief antwoord.

Verder wil ik wel kwijt dat het personeel dat in de winkel de vakken vult altijd uiterst vriendelijk en behulpzaam is.

Ik wil dat het bedrijf doet wat ze beloven en hun personeel erop aanspreekt de beloftes uit te voeren. Of de borden met de vermelding van "vierde wachtende" bij de kassa's weghalen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw van de Sande,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 116375". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Een klant
Niets meer over gehoord.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?