Klacht Jumbo Supermarkten: voel me niet gehoord

Klachtnummer
# 309549
Gebruiker
Juk 19
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 25-6-2018 stond ik als vierde in de rij bij de kassa, een andere klant attendeerde de casierre hierop waarop de klant zei je hebt recht op gratis boodschappen, natuurlijk ben ik daar niet op uit maar wat gebeurde er plotseling zij de klant achter mij kassa 1 is ook open waarop ik zei maar daar staat niemand en ik sta al de hele tijd hier, Waarop de (manager)cassiere er aan kwam en zei vrij brutaal als hier geen bordje staat met gesloten dan ben ik open, maar ik heb nog andere dingen te doen en geen tijd om hier constant te staan.waarop de klant zei je bent alleen maar uit op gratis boodschappen. nou sorry als ze dan samen staan te lachen en mij als niet voor vol nemen dan ben ik geirriteerd en ik reageerde dan ook met gelukkig zijn ze in brandevoort veel vriendelijker en kruipt niemand voor zoals u nu doet. ik wilde de boodschappen laten liggen maar heb toch netjes betaald en ben weggegaan. ik kan u verzekeren dat Jumbo Mierlo- hout Helmond echt niet het vriendelijkste filliaal is van de Jumbo dat is erg jammer.Dat is ook zeker een van de redenen dat wij 3 kilometer verder ons boodschappen doen bij Jumbo Brandevoort Helmond. Dit filliaal staat altijd voor de klant klaar.

De oplossing

vriendelijker en duidelijker aangeven dat er meer kassas open zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Camps,

    Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij Jumbo Helmond en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

    Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

    Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1149250-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

    We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo supermarkten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?