Klacht Jumbo Supermarkten: Voel me niet serieus genomen met graat van bijna 3cm in salade, afgekocht met €5,- .

sad Niet opgelost
DJ76

Ik heb een zalm maaltijd salade gekocht. Bleek een graat van bijna 3cm in te zitten, zonder dat dit op de verpakking vermeld wordt. Op verzoek de prullenbak ondersteboven gekieperd en de graat opgestuurd, foto's van de verpakking. "Afgekocht" met een tegoedbon van €5,-.

Had graag wat serieuzere behandeling gehad, en het lijkt me niet onverstandig dat dit probleem op de verpakking wordt vermeld. Ik kreeg een mailtje waarin in vermeld werd dat het kan gebeuren, snap ik, maar vermeld het dan.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Weegenaar

Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jouw ervaring. Wij stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit verder te optimaliseren.

We vinden het vervelend te horen dat je afhandeling van je klacht niet naar wens was. We hebben de eerdere melding er bij gepakt en zullen vanuit daar een mail naar u sturen.

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Jumbo Klantenservice.

DJ76
Afgekocht met €5,- voor een salade twv €4,35. Na veel mailen, bewijs vinden in een prullenbak en opsturen. Volgende keer ga ik gewoon direct naar de servicebalie.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?