Klacht Jumbo Supermarkten: Voel me niet serieus genomen met graat van bijna 3cm in salade, afgekocht met €5,- .

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 351198
Gebruiker
DJ76
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een zalm maaltijd salade gekocht. Bleek een graat van bijna 3cm in te zitten, zonder dat dit op de verpakking vermeld wordt. Op verzoek de prullenbak ondersteboven gekieperd en de graat opgestuurd, foto's van de verpakking. "Afgekocht" met een tegoedbon van €5,-.

De oplossing

Had graag wat serieuzere behandeling gehad, en het lijkt me niet onverstandig dat dit probleem op de verpakking wordt vermeld. Ik kreeg een mailtje waarin in vermeld werd dat het kan gebeuren, snap ik, maar vermeld het dan.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Weegenaar


    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jouw ervaring. Wij stellen jouw reactie zeer op prijs, omdat het ons de gelegenheid biedt de kwaliteit verder te optimaliseren.

    We vinden het vervelend te horen dat je afhandeling van je klacht niet naar wens was. We hebben de eerdere melding er bij gepakt en zullen vanuit daar een mail naar u sturen.

    We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,


    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DJ76
Datum
Uiteindelijke oplossing
Afgekocht met €5,- voor een salade twv €4,35. Na veel mailen, bewijs vinden in een prullenbak en opsturen. Volgende keer ga ik gewoon direct naar de servicebalie.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen