Klacht Jumbo Supermarkten: Voorraad

Cdakkus#38

Jumbo De Zalmplaat Hoogvliet we hadden de hoop dat het na de verbouwing beter zou gaan. Maar helaas, dagelijks pakken we mis. Diepvries hondenvoer al weken moeten we op zoek naar een medewerker, die dan vervogelens achter opzoek moet naar het honden voer. Bleef het nou maar bij het honden voer. Of de broodjes op of nog niet afgebakken, kattengrint op. Heel jammer dat het niet beter gaat met de voorraad. Beste jumbo de zalmplaat jullie verdienen een ijskoude douch

De voorraad en het personeel op order brengen.

Jumbo Supermarkten
    Geachte heer/mevrouw Dakkus,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij een van onze filialen en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan kunt u dit mailen naar klantenservice@jumbo.com, onder vermelding van "dossiernummer 1274390-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Cdakkus#38
Klacht doorsturen lost niets op. Dit wordt nu al 5 jaar gedaan. Sorry jumbo pak de problemen nu eens echt aan.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?