Klacht Jumbo Supermarkten: Vragen of klant koopzegels wil

Klachtnummer
# 387359
Gebruiker
bpjansen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik spaar jullie zegels, maar ik moer hier elke keer om vragen. Moest diverse keren naar seevicebalie om toch zegels, te krijgen.

De oplossing

Dat de kassiere vraagt of klant koopzegels wil en eventueel aktie zegels.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Jansen,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wij hebben gezien dat je ook via onze webpagina een melding naar ons hebt verzonden.
    Deze melding met dossiernummer 480288 is doorgestuurd naar Jumbo Lelystad.

    Onze collega's zullen contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken.

    Mocht je nog vragen hebben, raden wij je aan om te reageren op de mail die je van ons hebt ontvangen ter bevestiging van het doorsturen naar de winkel.
    Dan hebben wij alle informatie bij elkaar en kunnen wij bekijken wat we voor je kunnen betekenen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen