Klacht Jumbo Supermarkten: Vragen van koopzegels

Franka

Nu kom ik sinds 9 maanden bij de jumbo bij de grootstal in nijmegen . Omdat ik verhuisd ben anders kwam ik altijd bij de jumbo in waterkwartier. Ik ben 22 jaar oud en iedere keer als ik mijn boodschappen haal dan word er steeds niet om koopzegels gevraagt ik ben nu al een paar keer na de baas geweest en ook al aan het kassa personeel gevraagt of ze geen koopzegels willen verkopen blijkbaar niet het is dat ik alberthein geen fijne winkel vind anders was ik daar mijn koopzegels gaan sparen ik hoop nu dat er een keer wat aangegaan word. Vandaag dat ik het via deze weg doe. Want ik krijg als antwoord je vent te jong om koopzegels te sparen nou sorry niemand is daar te jong voor. Dat het aan het jongetje met een blikje cola niet word gevraagt kan ik inkomen maar iemand die dagelijks voor minimaal 30 euro boodschappe komt halen vind ik wel erg.

Dat het kassa personeel de moeite neemt om de koopzegels gaan vragen.

Jumbo Supermarkten is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?