Klacht Jumbo Supermarkten: Vreselijk teleurgesteld in Jumbo

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 443618
Gebruiker
Fiat Croma 1945
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte Jumbo
We willen graag online boodschappen bestellen maar er wordt gezegd dat ze niet bij ons komen op 9617AN10
Maar ze komen wel op 9617AR47a komen ze wel boodschappen bezorgen
Op de site staat dat ze ook, niet op 9617AR47a komen.
Graag wou ik daar een antwoord op, want ik vond dit heel krom.
9617AR47a wonen 100 meter van ons af
Graag zou ik graag ee reactie willen hebben
Want vind dit niet kloppen.
Vr.gr.Mevr. A. Niemeijer van Dijk

.

De oplossing

Dat wij ook online kunnen bestellen

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Helaas is het niet mogelijk om op jouw adres te bezorgen.
    Wij hebben nog geen landelijke dekking. Hierdoor kan het zijn dat er 100 verder op wel geleverd kan worden maar bij jou niet.

    Wij hanteren een grens van 720 seconden van de bezorgende winkel af.
    Jouw adres valt daar net buiten.

    Wij breiden ons bezorggebied nog steeds uit.
    Maar kunnen op dit moment niet aangeven wanneer wij in jouw omgeving verder gaan uitbreiden.
    Hou hiervoor onze nieuwsbrief in de gaten.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fiat Croma 1945
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarom.wordt er wel online bezorgd op 9617AR en niet op 9617BT en 9617AN. Ze zeggen dat wij niet op de route liggen. Maar wij wonen dichterbij dan 9617AR . Wij wonen 100 meter eerder. Hoe krom werken jullie We zijn vreselijk teleurgesteld in Jumbo. Graag zou ik willen dat wij ook NU online kunnen bestellen. De bezorgen hoeft niet eens om te rijden. Ze rijden bij ons langs en rijden dan door naar 9617AR Graag hoor ik iets van jumbo . Vr. Gr. Mevr.A.Niemeijet van Dijk
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen