Klacht Jumbo Supermarkten: Waar is de Creuset pan?

Creuset

In november liep ik in de Jumbo filiaal aan de Belcrumweg in Breda en zag daar de actie staan van Leffe om kans te maken op een mooie Creuset pan.
Voorwaarden was de aankoop van 2 six-packs Leffe en je bonnetje voorzien van naam, leeftijd (mijn leeftijd is 54) en telefoonnummer te doneren in een doos van Leffe bij de uitgang.
Deze actie zou lopen tot 6 december.
Gedurende de afgelopen weken heb ik fanatiek meegedaan aan deze actie door regelmatig Leffe te kopen. Regelmatig keek ik de doos en zag weinig bonnetjes gedoneerd.
In de doos zaten namelijk meerdere bonnetjes in voorzien van mijn naam, leeftijd en telefoonnummer.
Zelfs een medewerker van dit Jumbo filiaal bevestigde dat ik 1 van de weinig klanten van Jumbo was die aan deze actie meedeed.

Waarom Creuset? Mijn moeder was een fervente kokkin en zweerde bij dit merk. Een Creuset pan in een huishouden waar koken geliefd is, mocht echt niet ontbreken.
Sinds haar overlijden in 2003 heb ik haar favoriete Creuset pan in gebruik en helaas is deze nu (naar 40 jaar in gebruik) aan vervanging toe.
Vandaar mijn passie voor het merk Creuset en uiteraard mijn favoriete bier Leffe.

Op vrijdag 25 nov 2022 was ik weer in deze Jumbo filiaal om mee te doen aan deze actie.
Ik hoorde toen dat deze pan al was verloot (de doos stond echter nog wel in de winkel) en dat de actie was afgelopen.
Vreemd, want volgens info in de winkel zou deze actie tot 6 december duren.
Er werd ook niet gecommuniceerd wie de pan had gewonnen, hoe deze loting was verlopen etc.
Ook de site van Jumbo kan ik geen prijswinnaar terugvinden.

Ik vind het jammer dat Jumbo en Leffe deze actie zonder communicatie voortijdig hebben gestopt. Vooral ook voor de mensen die hier afgelopen weken fanatiek hebben meegedaan.
Dit biedt naar mijn mening geen transparantie en vertrouwen in deze actie van het merk Leffe en Jumbo en heb ik het gevoel geen eerlijke kans te hebben gekregen om deze mooie Creuset pan te kunnen winnen.

Graag persoonlijk met mij contact opnemen

Creuset
    Beste Jumbo,

Helaas heb ik tot heden nog geen reactie van u mogen ontvangen omtrent mijn klacht m.b.t. actie Creuser pan Leffe.
    Jumbo Supermarkten
    Geachte heer / mevrouw,

Bedankt voor je bericht. Omdat dit een lokale actie is, hebben we je melding gedeeld met het filiaal Belcrumweg in Breda. Zij zullen contact met je opnemen, om je duidelijkheid te geven.

We wensen je een fijne dag toe.

Jumbo klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?