Opgelost door Jumbo Supermarkten: Waardeloze winkel

Smokeytess1977@

Ik was eergisteren bij de jumbo voor 4 pakken halfvolle yoghurt, in de provincie Groningen leens de yoghurt was op. Ik vroeg een medewerker om achter te kijken, of ze er waren helaas helemaal op. Ik vroeg om een andere merk voor de zelfde prijs van de jumbo halfvolle yoghurt mee te krijgen, de medewerker zij dat dat niet kan dat is toch niet normaal dat dat niet kon. de reclame zegt heel anders, ze komen niks na, ik was 4 in de rij en alle kassa's waren vol, heb zelf gezegd dat ik 4 was, vergeet het maar je krijgt niks gratis. waardeloze winkel. dat bort mag in de brand dat slaat nergens op.

Jumbo moet zijn afspraken gewoon na leven, en er moet worden gecontroleerd, of ze hun afspraken na komen, en ik wil de halve volle yoghurt

Jumbo Supermarkten
    Geachte meneer/mevrouw Nierman,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te informeren. We vinden het vervelend om te horen over uw ervaring bij Jumbo Leens Nije Nering en bieden daarvoor onze oprechte excuses aan.

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de betreffende Jumbo winkel. Vanuit daar wordt uw klacht in behandeling genomen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u een reactie te versturen naar klantenservice@jumbo.com o.v.v. "dossiernummer 1181742-1". Onze klantenservice zal daarna de melding verder in behandeling nemen.

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

Jumbo supermarkten

Smokeytess1977@
Het is opgelost ik heb mijn vraag goed beantwoord gekregen en ik mag 1 halfvolle yoghurt ophalen ik ben een super tevreden klant

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?