Klacht Jumbo Supermarkten: Wat een onklantvriendelijk winkel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 380015
Gebruiker
Charlie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

2 weken geleden boodschappen gedaan. Caissière maakt een fout waardoor we 2x hebben betaald voor dezelfde boodschappen. Inmiddels wachten we al 2 weken op ons geld... Jumbo klantenservice wilt niet helpen en de klantenservice in de winkel vind het ons probleem... Daar doen we dus geen boodschappen meer. Nog nooit zo onklantvriendelijk geholpen.

De oplossing

Dat ze in de toekomst klantvriendelijker te werk gaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Jonge,

    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om ons te informeren over jou vervelende ervaring rondom een dubbele betaling die heeft plaats gevonden in de winkel.

    Wij zien in ons registratie systeem dat je 25-7 contact gehad hebt met onze klantenservice en dat zij de melding nogmaals door hebben gestuurd naar de winkel.

    Helaas kunnen wij vanuit de klantenservice niet meer doen dan bemiddelen tussen de winkel en jou. Dit omdat wij geen inzicht hebben in de pin transacties.

    Wij gaan nogmaals de melding kenbaar maken bij het filialen en hopen dat je snel een reactie vanuit hun zult ontvangen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Charlie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?