Klacht Jumbo Supermarkten: WC rol verkeerd gesneden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 508337
Gebruiker
Jumbo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

WC rol verkeerd gesneden.

Gewenste oplossing

Dat laat ik aan de Jumbo over.
Geboden oplossing
Jumbo wil kealiteit leveren en geeft aan niet tevreden geld terug. Betekent dit dat we, kostenloos een nieuwe verpakking kunnen ophalen of 1 rol of kunnen we met de bon ons geld terug vragen? Hier is geen duidelijkheid over.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. van Gent,

    Hartelijk dank voor de melding,

    Vervelend te lezen dat de verpakking met toilet papier die je gekocht hebt een fabrieksfout in zit.
    Aan de hand van de foto die je ons hebt gestuurd gaan wij dit intern oppakken met de leverancier om dit in de toekomst te kunnen voorkomen.

    Ook voor ons toilet papier geldt. Niet tevreden geld terug.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice


Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen