Klacht Jumbo Supermarkten: Wederom JUMBO 4e in de rij en weer smoesjes.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 294505
Gebruiker
Jumbolachertje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Iedere week doen we de boodschappen in Jumbo Veldhoven.
Al eerder maakte we mee dat er iemand af stond te rekenen en dat er 4 personen met winkelwagen achter deze persoon stonden.
Wij komen aanlopen en gaan erachter staan.
De ene kassa die ook open was bij de balie stonden ook 4 karretjes.
Mijn man zegt en roept dus Wij zijn de 4e in de rij waarop de dame achter de kassa snel roept "kassa bij"U kunt naar die kassa waar dus nog niemand achter zat.
Tegen ons beweerde ze dat die kassa net open ging was gegaan dus.
Pure leugen dus zoals gewoonlijk weer eens. Dit is van ons de tweede keer dat we zo worden belazerd weer eens en we hebben het ook al eens gezien.
Op zaterdag zijn er alleen maar "tieners"aan het werk met duidelijke opdrachten.
Deze kassajuffrouw was iemand aan het in leren en lette dus gewoon niet op.
Ik heb behoorlijk lelijk tegen haar gedaan want ze stond ons gewoon uit te lachen toen we protesteerden. Je kunt wel reclame maken maar dan moet je die ook uitvoeren en Jumbo doet dit dus duidelijk niet/nooit blijkbaar.

De oplossing

Ik wil het bedrag wat ik heb moeten betalen alsnog terug hebben.Gestort op mijn rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Hoogervorst,

    We vinden het zeer spijtig om te horen dat u een tegenvallende ervaring heeft gehad met de service in een van onze filialen. Onze oprechte excuses hiervoor.

    Wij hebben uw melding doorgezet naar het filiaal in Veldhoven. Zij nemen uw melding vanaf dan verder in behandeling. Mocht u nog vragen hebben dan kunt mailen naar klantenservice@jumbo.com onder vermelding van 'dossier 994862-1'.

    We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en zien u graag terug bij Jumbo Supermarkten.

    Met vriendelijke groet,

    Jumbo Supermarkten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jumbolachertje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing gezien
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen