Klacht Jumbo Supermarkten: Wijzig niet constant het assortiment.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388052
Gebruiker
Anke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Lege schappen.
Producten die uit het assortiment verdwijnen. (Gebeurt regelmatig). Deze kan je dan wel bestellen. Ik wil deze kunnen pakken op het moment dat ik er zin in heb, niet dat ik er nog eens een paar dagen op moet wachten. Ik ben toch in een supermarkt, toch niet in een webwinkel!!

De oplossing

Neem de klachten serieus

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Van Kraaij,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Het klopt dat ons online assortiment groter is dan in onze winkels.
    De winkels zijn gewoon niet groot genoeg om alles kwijt te kunnen.

    Daarom bekijken wij per winkel waar de meeste vraag naar is zodat zo veel mogelijk mensen terecht kunnen voor hun boodschappen.
    Dit gebeurt regelmatig omdat de wensen van onze klanten veranderen.

    Wanneer je een artikel graag in het assortiment van de winkel ziet, kun je via de servicebalie vragen of het artikel daadwerkelijk opgenomen kan worden.
    De winkel doet dan een aanvraag en dan wordt er bekeken of de aanvraag gehonoreerd kan worden.

    Kan het verzoek niet gehonoreerd worden, dan kan de winkel inderdaad een bestelling plaatsen die enkele dagen later geleverd zal worden.

    Op deze manier proberen wij alle artikelen voor iedereen beschikbaar te houden ook al is het artikel niet direct in de winkel te vinden.

    Onze excuses voor het ongemak,

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Standaard riedeltje wat ik al diverse malen gehoord heb. Dat de producten bij de servicebalie besteld kunnen worden , dat de winkel te klein is voor het assortiment etc. etc.. Oplossing is zo simpel. Als je van drie rijen van hetzelfde product een rij opoffert kan je je assortiment heel simpel uitbreiden. Maar dit zal wel TE simpel zijn.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen