Klacht Jumbo Supermarkten: Wil mijn 3 Max autos. En gehoord worden als ik bel.
Details
Klacht
Het is een schande zoals Jumbo klantenservice met zijn klanten omgaat. Ze hebben acties, zoals Max auto 's streekboeken. Maar als je na sparen, ben alleen staande, met veel moeite de kaart vol hebt dan krijg je te horen uitverkocht.Dit is mij inmiddels 3x overkomen. Als je de klantenservice belde wordt je in de wacht gezet en heb vrijdag 7 okt 107min in de wacht gestaan zonder contact. Belde met andere telefoon en toen bleek dat het kantoor gesloten was. Schande. Vanmorgen weer lang in de wacht, zonder contact. Wat is dit voor bedrijf. Wil mijn Mijn 3 Max auto, 's waar ik oor gespaard heb. Het is zo simpel bestel meer van die dingen of stop met die actie. Zo bedonderd je de mensen alleen. Bah
Gewenste oplossing
Mijn zuur gespaarde Max zegels verzilveren. En gehoord worden als ik bel.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.