Klacht Jumbo Supermarkten: Wil mijn 3 Max autos. En gehoord worden als ik bel.

Griekenland 50

Het is een schande zoals Jumbo klantenservice met zijn klanten omgaat. Ze hebben acties, zoals Max auto 's streekboeken. Maar als je na sparen, ben alleen staande, met veel moeite de kaart vol hebt dan krijg je te horen uitverkocht.
Dit is mij inmiddels 3x overkomen. Als je de klantenservice belde wordt je in de wacht gezet en heb vrijdag 7 okt 107min in de wacht gestaan zonder contact. Belde met andere telefoon en toen bleek dat het kantoor gesloten was. Schande. Vanmorgen weer lang in de wacht, zonder contact. Wat is dit voor bedrijf. Wil mijn Mijn 3 Max auto, 's waar ik oor gespaard heb. Het is zo simpel bestel meer van die dingen of stop met die actie. Zo bedonderd je de mensen alleen. Bah

Mijn zuur gespaarde Max zegels verzilveren. En gehoord worden als ik bel.
Het lijkt nergens op. Ben alleen dus heb niet zoveel boodschappen nodig. Dus ik kan sparen voor Jan Lul. Slechte zaak.

Jumbo Supermarkten
    Geachte Heer, Mevrouw,

Dankjewel voor jouw feedback naar aanleiding van de Max Verstappen spaaractie.
    Wat jammer dat de actieperiode voor jou te kort is geweest. Om het sparen makkelijker te maken hadden we diverse spaarversnellers ingezet.
    De Max Verstappen raceauto is exclusief en een speciaal op maat gemaakt model. Er is een beperkt aantal van gefabriceerd. We kunnen de actie niet verlengen, het is een op = op actie.

Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet.

Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?