Klacht Jumbo Supermarkten: Zeer klantonvriendelijk

Hendrik Haan

Gisteren bij Jumbo vlinderveen,boodschapjes halen rond half 12. vraag bij de verkoopster die al jaren daar werkt of ze een stokbrood voor me wilde snijden daar er verder in de winkel geen personeel te vinden was .ze was bezig vleeswaren aan het inpakken een ogenblik zei ze.dat ogenblik werd bijna 5 minuten daar ze ging inpakken ,met dichtplakken en prijzen en in de koeling deed daar werd ik eigenlijk al boos om ,eindelijk was ze genegen om mijn stokbrood te snijden niet al te vriendelijk,naar de kassa met mijn boodschappen komt er een vrouw bij de klantenbalie om zegels op te halen die bij bezorging van boodschappen er niet waren ze had hier alleen geen bewijs van ,dus kwam er een oeverloze discussie met die vrouw dat ze die zegels niet kreeg mijn cassierre tevens ass .bedrijfsleidster was heel de tijd met inmiddels 4 andere personeel leden bezig die vrouw maar te vertellen dat ze de zegels niet kreeg , bij mij en de mensen achter mij kwamen de irritaties toen ik wat van zei ,werd mij te verstaan gegeven dat als ik haast had op een ander tijdstip mijn boodschappen maar moest doen er is met de regelmaat zulke voorvallen in deze JUMBO dat ik heb besloten er geen voet meer binnen te zetten zo onbeschoft en klantonvriendelijk heb ik het nog nooit meegemaakt

er eens een keer er echt iets aan doet, aan deze HELE SLECHTE JUMBO wij komen met ons geld en zijn geen snotneuzen

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?