Klacht Jumbo Supermarkten: Zeer walgelijk

Klachtnummer
# 390787
Gebruiker
Johan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een schroef aangetroffen in een loempia.

De oplossing

Uitzoeken hoe dit kan en een vergoeding

2 reacties

  1. Auteur
    Johan
    Datum
    Er is door Jumbo nog steeds niet gerageerd op mijn klacht.
    (een schroef in een loempia)
  2. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Geachte heer Huybregts,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Allereerst onze excuses voor de late reactie.
    Door drukt zijn wij nog niet eerder toegekomen aan de meldingen via klachtenkompas.

    Voor productklachten vragen wij je dan ook om onze klantenservice te bellen, of een melding te maken via ons webformulier.

    Zojuist hebben wij contact gehad met de winkel waar je de loempia's hebt gekocht.
    Het was de collega die wij hebben gesproken niet helemaal duidelijk of er contact is geweest vanuit de winkel.
    Daarom spreekt hij de verantwoordelijke persoon hier nog even op aan met het verzoek om contact met je op te nemen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Jumbo Klantenservice.

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?