Klacht Jumbo Supermarkten: zie boven

Klachtnummer
# 452134
Gebruiker
Gebruiker1579882432
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de digitale bon 2026943197 is €15 in rekening gebracht voor drie kratten. De boodschappen kreeg ik geleverd in twee kratten.
Mijn gironummer is bij u bekend, dus graag €5 terugstorten.
N.Zuiderbaan

De oplossing

zie boven

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Jumbo Supermarkten is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen