Opgelost door Jumbo Supermarkten: Zie boven

content Opgelost
Goedendag#46

Op 21 Januari j.l. heeft een medewerkster van een bezorgbus rond 21:15 uur onze leilinde boom dusdanig 3 maal geramd dat de bast van de boom gebroken is.
Heb het kenteken en tijd doorgegeven aan onze lokale supermarkt manager en deze stelde vast dat dit allemaal loopt via een hub in Nieuwegein of Utrecht.

Deze meneer heeft de klacht doorgegeven en vertelde me nadien dat vanuit het districentrum contact met mij zou worden opgenomen. Nou ...niet dus!!
Heb zelf ondertussen op 25 januari en op 5 februari telefonisch contact opgenomen met " Veghel" en ik wordt elke keer doorverwezen- lees afgewimpeld- om mijn klacht-schade- in het Jumbo formulier te melden.

DAT GAAT DUS OOK NIET!!!

Kan iemand mij in contact brengen met de juiste persoon om dit op te lossen.

Contact opnemen.

Beste ,

Ik heb na jullie vraag bestanden verstuurd, maar er is tot op heden geen enkele reactie meer door Jumbo ondernomen!!!
    Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor je melding.

Wij willen dit heel graag voor je uitzoeken en voor je oplossen.

Heb je een dossiernummer van ons gekregen nadat je de melding hebt gemaakt?
    Dan gaan wij de status van die melding bekijken en kijken wat wij nog voor je kunnen betekenen om de afhandeling te bespoedigen.

Wij horen graag van je.

Jumbo Supermarkten
    Vervelend dat je nog steeds niks hebt gehoord van de eerder gemelde schade.
    Zo als wij eerder vroegen zijn wij benieuwd of je een dossier nummer hebt waar deze melding is gemaakt. Als wij deze ontvangen kunnen wij dit verder oppakken.

Goedendag#46
    9 februari al foto's van de boom opgestuurd en geen reactie.
    Is dit zo moeilijk?
    Beste heer,

Dank je wel voor het doorgeven van het meldingsnummer.

Wij hebben gezien dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat de juiste gegevens in het schadeformulier zijn opgenomen.

Daar bleek een miscommunicatie te zijn van onze kant uit naar de afhandelende locatie waardoor alles is vertraagd.

Onze excuses voor deze vertraging en wij stellen alles in het werk om het nu zo snel mogelijk voor je opgelost te krijgen.

Voor het ongemak stuur ik je -vooruitlopend op de afhandeling van de verzekering- een kleine attentie toe.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Goedendag#46

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?