Klacht Jumbo Supermarkten: Zie hierboven

Klachtnummer
# 444453
Gebruiker
IlsevdB
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik gebruikte mijn Tefal wokpan voor de derde keer. En met t opschudden van de krieltjes viel de pan met n klap op mn gasfornuis en had ik alleen de steel nog in mijn handen(afgebroken). Ik schrok me kapot. Gelukkig geen keramische plaat want die had het niet overleefd vrees ik. Maar ik heb nooit klachten gehad met mijn Tefalpannen. Ik heb deze pan met de aktie van Jumbo vorig jaar aangeschaft maar heb geen bon meer. Wat kan ik doen?

Met vriendelijke groet, Ilse van den Broek

De oplossing

Vervanging van de pan

1 reactie

  1. Auteur
    Jumbo Supermarkten
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Hartelijk dank voor je melding.

    Wat zal dat schrikken zijn geweest!
    Tefal heeft aangegeven dat zij zelf klachten over hun pannen willen afhandelen.

    Wij vragen je dan ook om melding te maken via onderstaande link:

    https://service.e-care.nl/jumbo

    Je gaat wel een melding krijgen dat er onderzoekskosten berekend zullen worden.
    Dit geldt echter vanuit Tefal alleen voor elektrische apparaten. De automatische reactie kan alleen niet onderdrukt worden.

    Dit betekend dat je deze melding mag negeren. Tefal zal je melding verder afhandelen.

    Met vriendelijke groet
    Jumbo Klantenservice

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen