Klacht Jumbo Supermarkten: ziek personeelslid

verontwaardigde klant

Gisteren middag was ik boodschappen aan het doen in de Jumbo. Daar zag ik een ziek meisje aan het werk, spierwit, zwetend, hangend, verkoeling zoekend. Ik sprak haar aan en vroeg waarom ze zich niet ziek melde en naar huis ging, als ze toch ziek was? Daarop kreeg ik het volgende antwoord,"Ik heb alle personeelsleden die op dit moment niet werken al gebeld om in te vallen maar niemand kan komen en ik mag daarom niet naar huis en moet doorwerken".

Een persoon kan ziek worden en moet dan naar huis kunnen gaan zonder het gevoel van de bedreiging dat ze ontslag krijgen als ze niet doorwerken.
Het is de taak van een manager om vervanging te zoeken en niet als je je hondsberoerd voelt ook nog even allerlei mensen moet na bellen om je eigen vervanging te regelen.
Dit vind ik een ongehoord en veel te streng regiem, wat in Nederland toch niet voor mag komen!

verontwaardigde klant
    ik heb de indruk dat jumbo met deze site niets doet en dus al helemaal niets aan de klacht

verontwaardigde klant

Ook een klacht indienen over Jumbo Supermarkten?