Opgelost door Juniqe.nl: Bestelling (brievenbus pakket dus geen track and trace) niet ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 584633
Gebruiker
Lies
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Bestelling niet ontvangen

Gewenste oplossing

Contact met juniqe, ik zou graag mijn gekochte product ontvangen.
Geboden oplossing
Bestelling is geleverd. Fijne communicatie via klachtenkompas. Omdat het om een agenda ging is het jammer dat het wat weken extra kostte voordat het binnen kwam. Blij met de agenda, mooi product!
Status
opgelost
Beoordeling
content

3 reacties

  1. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Hey mevrouw van der Snee,
    deze zou nu al wel geleverd moeten zijn, dus ik heb besloten om deze opnieuw te laten produceren. Zodra deze verzonden is wordt er weer een verzendmail gestuurd, deze keer kan de bestelling gevolgd worden.
    Met vriendelijke groeten, JUNIQE
  2. Auteur
    Lies
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Hi Lisanne,

    Hij is nog niet verzonden helaas, staat nog in de productie. Ik vermoed loop van de week.

    Met vriendelijke groet,

    JUNIQE

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen