Opgelost door Juniqe.nl: Bestelling na bijna een maand na versturen nog niet ontvangen, klantenservice geeft geen reactie.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 507675
Gebruiker
BozeKiek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling zou per post zijn verzonden op 5 december. Nu, 25 dagen later nog steeds niets ontvangen. Sinds 17 december bezig om contact te krijgen met klantenservice. Webformulier totaal onwerkbaar. Op 10 verstuurde e-mails nog altijd geen enkel antwoord ontvangen buiten automatisch bericht.

De oplossing

Ik eis mijn geld terug, de bestelling kan worden geannuleerd. Tevens zouden excuses voor de onbereikbaarheid en in slechte service van de klantenservice op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Juniqe.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BozeKiek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen