Opgelost door Juniqe.nl: Ik kan geen contact leggen met Unique via klantenservice

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 603954
Gebruiker
RoseBloem#187
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Pakket is na 10 dagen nog niet aangekomen. Het betreft casenr. DHL 15033375 en tracking code CC028422661DE

Gewenste oplossing

Het pakket opsporen en alsnog leveren en anders mijn geld terug
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Hey mevrouw Augustinus,
    We hebben je even een e-mail gestuurd om dit op te lossen. Kijk daar voor een update over jouw bestelling!
    JUNIQE

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen