Klacht Juniqe.nl: Informatie klantenservice levertijd pakketje

Klachtnummer
# 599565
Gebruiker
SebastiaanBoss
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik krijg op geen enkele mogelijkheid de informatie die ik wil hebben, namelijk wanneer mijn pakketje aan komt.
Ik krijg helaas alleen geautomatiseerde mailtjes terug waarin vermeld staat dat ik ‘via het contactformulier in onze FAQ’s op de website’ contact op kan nemen. Zo begint het riedeltje weer van voor af aan en krijg je weer een geautomatiseerd antwoord terug.
Ik heb op 23 mei een mail ontvangen met het bericht dat mijn bestelling Onderweg is maar nog steeds heb ik niks ontvangen. Mijn bestel nummer is NL222564719 . Onwijs vervelend omdat dit om een verjaardag cadeau gaat wat waarschijnlijk nu te laat binnen komt (als het überhaupt nog binnen komt).
Ik hoop dat ik zsm contact krijg.

Gewenste oplossing

Ik wil graag antwoord van een persoon en niet van een geautomatiseerd programma.

2 reacties

  1. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Hey Sebastiaan, vervelend dat het lastig is contact met ons op te nemen! Je kan gewoon heel makkelijk een e-mail sturen naar service@juniqe.com. Let wel dat het een aparte e-mail is inderdaad, en niet een antwoord op onze automatische mails. Je pakketje is inderdaad op de 23e verstuurd en het zou eigenlijk niet langer als 5 werkdagen moeten duren. Het opgegeven adres is correct en er was verder geen briefje in de brievenbus? Dan kunnen we het gewoon opnieuw opsturen als dat gewenst is.
    Met vriendelijke groeten, JUNIQE!
  2. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hopen dat het zo is opgelost!

    Met vriendelijke groeten,

    JUNIQE

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen