Klacht Juniqe.nl: Niks geleverd

Klachtnummer
# 604406
Gebruiker
SebastiaanBoss
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Voor de 2e keer niks ontvangen, Kiki van de klantenservice heeft mij wel een mail gestuurd met een vriendelijk berichtje dat mijn pakketje waarschijnlijk kwijt was geraakt en dat ze een nieuwe zouden op sturen.
Netjes een bevestigingsmail ontvangen maar nu weer geen pakketje. Het is nu al maand ruim een maand geleden dat ik de bestelling heb geplaatst.

Gewenste oplossing

Ik zou graag mijn aankoopbedrag terug willen omdat ik er geen vertrouwen meer in heb dat mijn bestelling nog aan gaat komen.

1 reactie

  1. Auteur
    Juniqe.nl
    Datum
    Beste meneer Bos, we sturen je even een e-mail om dit op te lossen! Kijk daar voor een update!
    JUNIQE

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen