Klacht Juniqe.nl: retour sturen lukt niet geen reactie op mail

Klachtnummer
# 619991
Gebruiker
Sylvana sigyn
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Kan geen retour melding aanmaken en na drie weken mailen geen reactie!

Eerst ontving ik geen bevestiging mail, deze ontving ik dagen na het ontvangen van de bestelling pas. Nu kunnen ze geen betaling en geen bestelling vinden. Terwijl ik deze al heb betaald en heb ontvangen, net als er uiteindelijk een bevestiging mail ontving. Retour aanmaken lukt niet! Gegevens kloppen niet terwijl deze correct zijn, meerdere keren gemaild ( als zn drie weken ) krijg geen reactie! Enkel een mail dat ze druk zijn en het tot 5 dagen kan duren. Inmiddels zijn we drie weken verder, telefonisch spreek er niemand Nederlands..

Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn een retour bon wordt verstuurd zodat ik mijn pakket kan terug sturen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Juniqe.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Juniqe.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen