Klacht Jura Incasso: geen ontvangen boxershort maar wel mail van jura

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 139264
Gebruiker
Wilvan den broek
Datum
4 reacties

Details

Klacht

ook ik heb een mail gehad van jura incasso met een boete voor een niet betaalde rekenig van saranza Paris voor een proefzending die ik nooit heb ontvangen maar hun heb wel geprobeerd om geld van mijn rekening te schrijven en toen dit niet lukte hebben ze incasso jura ingeschakeld wat niet klopt en daar zeggen ze dan we hebben een bandje van telefoongesprek en dat kan dan kloppen maar leveren doen ze niet maar willen dan wel incasseren en als dat niet lukt dan schakelen ze zo maar een incasso in en dat klopt niet dus heel die Saranza Paris is grote boelshit en willen mensen laten betalen zonder iets te leveren zo kan ik het ook

Gewenste oplossing

dat ze alles terug draaien en oplossen en ja ben via mijn naam gegaan maar het is voor mijn man John
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Jura Incasso
    Datum
    Geachte heer en mevrouw van den Broek,

    Saranza Paris heeft als leverancier de wettelijke bevoegdheid om de levering van het product op te schorten tot zij het vorderingsbedrag ontvangen hebben. Evengoed zullen wij voor u nagaan bij Saranza Paris welke afspraken er precies met u zijn gemaakt hierover, dit heeft een van onze collega's u ook al reeds per e-mail aangegeven. Totdat wij meer duidelijkheid aan u kunnen verschaffen hierover, zullen wij uw dossier opschorten.

    In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,
    met vriendelijke groet,
    Jura Incasso
  2. Auteur
    Wilvan den broek
    Datum
    oke we wachten er nog even op maar hun zijn fout niet ik en blijven ze hiermee bezig dan laat ik onze advocaat een zaak opstarten tegen Saranza Paris
  3. Auteur
    Jura Incasso
    Datum
    Wij hopen ook dat er snel duidelijkheid voor u komt.

    Met vriendelijke groeten,
    Jura Incasso
  4. Auteur
    Wilvan den broek
    Datum
    Ik heb deze min een gegeven omdat dat de klacht nog steeds niet is Afgehandeld ik weet nu nog steeds niets. En ik ben niet fout

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Jura Incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen