Klacht juridisch loket: Niet nagekomen overeenkomst door de KLM

B.H Bharos

Retour reis naar Suriname geboekt bij de KLM van 02 januari 2014 - 01 februari 2014 voor 865 euro 's. Aangezien ik een ICD-drager ben en een recentelijk geopereerde linkerknie heb,heb ik voor de terugreis (avond ) gebruik gemaakt om voor een extra Comfort stoel 160 euro's bij te betalen .Bij de boeking heb ik persoonlijk de beschikbare stoel 11D gekozen.( zie kopie v/d boeking en een kopie van de bevestiging van de extra optie. Op de terugreis werd mij een gewone economy stoel 11D toegewezen en bleek het dat de KLM een ander toestel had ingezet . Bij aankomst te Amsterdam heb ik na 2 dagen vanwege pijnen op de borst en de knie ( beknelling ) bij CUSTOMER CARE van de KLM gereclameerd .Uit hun schrijven blijkt dat zij toegegeven hebben ,spijt betuigen en derhalve mij een zoethoudertje voucher van 100 euro aanbieden .Aangezien er geen diensten zijn verleend ,wens ik restitutie of een voucher van 160 euro te ontvangen. (Zie kopieen van het geheel )

Ondergetekende -lid te Uwent onder nummer 0021546844- wenst algehele rectificatie van de tekortkoming door de KLM in de vorm van OF : restitutie van het totale bedrag van 160 euro's voor GEEN verleende diensten OF een geactiveerde Voucher ter waarde van 160 euro's te gebruiken voor 02 februari 2015 .

Wij vinden dat juridisch loket hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?