Klacht JuridischAdviesBalie: Na goedkeuring van restitutie (11/6/'21)nog steeds mijn betaalde bedrag niet terug gestort gekregen.

Klachtnummer
# 557045
Gebruiker
MA
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb 11 juni van de Juridische adviesbalie een mail gehad dat mijn restitutie is goed gekeurd en dat ik mijn betaling (minus administratiekosten) terug gestort zou krijgen. Dit is tot op heden niet gebeurd. Ik heb heel vaak contact geprobeerd te zoeken via de mail (meer dan 5 mails) en what's app (wel meer dan 10 berichten). Deze berichten heb ik allemaal nog, als er bewijs nodig is. Regelmatig zijn er beloftes gedaan dat het geld zsm terug gestort zou worden, maar tot op heden geen resultaat. Er was elke keer wel een excuus: geen personeel, vertraging bij de financiële afdeling om wat voor reden dan ook en nu kreeg ik 8 september een mail dat deze balie wordt opgeheven en ze gaan stoppen met de dienstverlening. Er werd me geadviseerd een klacht op deze website in te dienen en naar hun te verwijzen voor verdere informatie (klantenservice@juridischadviesbalie.nl). Ik wil graag dat dit zsm opgelost word.
Mvg,
Mw. Mehtap Altunisik

De oplossing

Ik wil graag dat mijn geld terug gestort word. Van mijn bank in €32,25 afgeschreven door IBAN NL51DEUT0265262461. Omschrijving: M09821217MA8DEUE 1150007057177632 Uittreksel juridischadviesbalie.nl x0286 pasnr.015

4 reacties

  1. Auteur
    MA
    Datum
    Op mijn klacht is nog niet gereageerd, wat ik erg jammer vind... graag een reactie waar ik anders heen kan gaan met deze klacht...
  2. Auteur
    MA
    Datum
    Reactie zou fijn zijn AUB. Ook als het niet opgelost kan worden of als ik ergens anders moet zijn, dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben ipv steeds maar wachten...
  3. Auteur
    MA
    Datum
    Gaat er nog een reactie volgen?
  4. Auteur
    MA
    Datum
    ...

Ook een klacht indienen over JuridischAdviesBalie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen