Klacht JuridischAdviesBalie: onbetrouwbaar en scam!

Monica

Dit bureau is oplichting ze zijn ook niet bereikbaar en je krijgt ook geen antwoord ze sturen de mensen meteen naar betalen en dan kom je niet meer van hun af. Een uittreksel bijvoorbeeld kan iedereen bij de gemeente aanvragen en daar kost het dan twee keer minder .Ik kwam door onoplettendheid op hun website. Ik waarschuw iedereen niet met hun in zee te gaan!

Dat ze mij garanderen dat ik geen problemen met hun krijg en andere mensen ook!

JuridischAdviesBalie
    Hallo Tarascó 👋

Mijn excuus voor de (ver)late reactie.

Ik probeer me zojuist te verdiepen in uw klacht, maar kan helaas geen cliënt vinden welke voldoet aan uw naam, en/of adres. Hierdoor kan ik me niet inlezen in uw dossier.

Zou u mij meer informatie kunnen verstrekken over uw aanvraag, zoals bijvoorbeeld het kenmerk van uw aanvraag en/of de consulent die dit voor u heeft aangevraagd?

Zodra ik meer informatie heb zal ik me inlezen, en zo snel mogelijk met een (mogelijke) oplossing voor uw klacht komen.

Joachim
    Monica
    ik heb ook niet dezelfde naam als hier maar 20 mails gestuurd met vragen geen antwoord wathsapp geen antwoord telefoon niet bereikbaar telnr per mail door gegven per chat computer door gegeven. Dus lees u mails
    JuridischAdviesBalie
    Hallo Tarascó 👋

Aha. Dat verklaart waarom ik uw gegevens niet kan terugvinden in mijn systeem, ook spreekt u over 'twintig e-mails', maar ook daarop (met dat volume) kan ik niets terugvinden.

Ik wil u toch vragen om mij het kenmerk van uw aanvraag te verstrekken, zodat ik mij gericht kan inlezen in uw situatie en een (mogelijke) oplossing kan zoeken in uw klacht.

Ik hoor graag van u, en wens u tot slot een goedemorgen.

Groeten,

Joachim

Ook een klacht indienen over JuridischAdviesBalie?