Opgelost door JuridischAdviesBalie: Wacht al 2 maanden op toegezegde terugbetaling

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 550254
Gebruiker
D jongkamp
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Had de geboorteakte van mijn zoontje aangevraagd op 21 juni 2021 en direct betaald. 32,25 Kreeg daarop bericht dat ik niet betaald had en dat als ik niet zou betalen ik geen geboorteakte meer aan zou kunnen vragen.( ik was ook in de veronderstelling dat ik de akte alleen via de gemeente aan kon vragen en dus dat ik met de gemeente te maken had ).
Dus heb toen nogmaals 32,25 betaald. 23 juni 2021. Nu al 64,50 in totaal.
Kreeg weer hetzelfde bericht dat ik niet betaald zou hebben.
Heb vervolgens de gemeente gebeld en van hun vernomen dat ik de akte niet via hun had aangevraagd.
Toen uitgezocht waar wel, dus via juridisch advies balie.
Vervolgens hun een mail gestuurd op 28 juni, het verhaal uitgelegd.
Heb netjes mail terug gekregen om een formulier voor herroeping in te vullen en akkoord op terugbetaling.
Vervolgens niets ontvangen.
Op 15 juli nogmaals een mail gestuurd en weer netjes mail gekregen dat ik mijn geld teruggestort zou krijgen.
Het is nu inmiddels 12 augustus en nog steeds niets ontvangen.
Dus vandaar nu maar via deze manier.
Het kenmerk van aanvraag is : 28658

De oplossing

Graag mijn toegezegde terugbetaling
Overmaken.

2 reacties

  1. Auteur
    JuridischAdviesBalie
    Datum
    Hallo Diana Jongkamp 👋

    Mijn excuus voor de (ver)late reactie.

    Ik zal uw dossier even doorlezen, en u daarna voorzien van een reactie c.q. oplossing in uw klacht.

    Mijn verzoek om even mijn reactie af te wachten.

    Met vriendelijke groet,

    Joachim
  2. Auteur
    D jongkamp
    Datum
    Oke ik wacht uw reactie af.
    Mvg,
    D Jongkamp

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D jongkamp
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is van eenmaal overmaken terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over JuridischAdviesBalie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen