Opgelost door Juristaandetelefoon.nl: Extreem lange wachttijd en niet geholpen

content Opgelost
Chantal

Zojuist 50 minuten telefonisch in de wacht gestaan bij deze organisatie. Eenmaal de eerstwachtende werd de verbinding aan hun kant verbroken! Slechte service dit, veel te lange wachttijd en ook nog eens niet geholpen!! Hier betaal je dan €0,90 ct per minuut voor...

Compensatie van €45,- (50 minuten x €0,90)

Juristaandetelefoon.nl
    Beste Chantal,

Allereerst wij vinden het zeer vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. Wij trachten clienten binnen 5 minuten te woord te staan. Echter kan het voorkomen dat er op piek momenten bijzonder veel mensen tegelijk bellen en wij de vraag niet aankunnen. Volgens de regels van de A.C.M. mag een gesprek niet langer dan 50 minuten duren en zal automatisch de verbinding verbroken worden.

Als jij ons een kopie factuur stuurt van je telecomprovider tezamen met een ingevuld klachtenformulier welke je bij onze klantenservice kan krijgen dan zullen wij zorg dragen voor een compensatie.

Wel vinden wij het jammer dat je zonder een mail te sturen een klacht op klachtenkompas plaatst. Wij trachten alle klachten naar behoren op te lossen! Ook zonder tussenkomst van derden. Het blijft natuurlijk je goed recht recensies of klachten via een publiek kanaal te uiten (begrijp ons niet verkeerd).
    Beste,

Hartelijk dank voor jullie snelle reactie.
    Zoals u wellicht kunt begrijpen was ik ontzettend boos en heb ik daarom een bericht via klachtenkompas gestuurd. Ik had namelijk echt het gevoel dat ik opgelicht werd omdat de verbinding werd verbroken.

Ik zal een klachtenformulier opvragen en zodra ik de factuur van mijn telefoonprovider heb deze opsturen per mail (ik heb nu alleen een verbruiksoverzicht waar het op vermeld staat).

Met vriendelijke groeten,
    Chantal Perier

Chantal

Ook een klacht indienen over Juristaandetelefoon.nl?