Klacht Juristaandetelefoon.nl: juristaandetelefoon ipv juridisch loket

Klachtnummer
# 314692
Gebruiker
Anne001
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik moest een doorverwijzing hebben van het juridisch loket. Via google nummer gezocht en dit nummer stond bovenaan en dat bleek van 'juristaandetelefoon' maar ik dacht.. de naam zal veranderd zijn,. 90 cent per minuut maar een wachttijd van 5,5 minuut dus oké. Uiteindelijk duurde het bijna 3 kwartier en daarna werd de verbinding verbroken.

Vervolgens de herhaaltoets ingedrukt en opnieuw gebeld. 15 minuten en weer hetzelfde verhaal. Nu lees ik opeens overal dat dit niet het juridisch loket is. Ik heb dus uiteindelijk niemand gesproken en dat grapje zal me straks 55 euro gaan kosten ongeveer.

De oplossing

Het gehele bedrag terugstorten op mijn rekening. Doet dit bedrijf dat niet, zal ik de vele te bewandelen wegen op internet gebruiken om deze praktijken aan het licht te brengen incl. een goedlopend blog in mijn beheer en onderneem ik verdere stappen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Juristaandetelefoon.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen