Klacht Juristu incasso: Geen adequate reactie, geen snelle actie (ondanks meerdere beloften) en geen resultaat

Eddie

Dit incassobureau beloofd snelle actie en goede communicatie richting de klant. Niets is echter minder waar. Er wordt niet gereageerd op verzoeken, een klacht wordt niet serieus genomen en vragen worden niet beantwoord. Daarnaast worden er beloftes gedaan die ook niet nagekomen worden. Kortom een incassobureau waar je zeker GEEN zaken mee moet doen.

Ik wil, dat ze in mijn zaak, waar ze echt een wanprestatie hebben geleverd, overgaan tot sluiting van het dossier maar waarbij ze wel de reeds betaalde facturen gaan terugbetalen.

Juristu incasso
    Geachte heer /mevrouw,

Uw procedure is geheel op schema. Uw klacht is ongegrond. Wij kunnen niet sneller werken dan dat wij al aangeven. U spreekt van wanprestatie over een zaak die loopt en regelmatig contact met u is.
    Verder hebben wij u meerdere vragen moeten stellen.

Wij verzoeken u contact op te nemen met ons.

Juristu

Eddie
Een antwoord op mijn klacht heb ik niet echt gehad. Hetgeen ze nu zelf op dit forum hebben geplaatst klopt absoluut niet, ik heb gedurende de hele zaak één keer een telefoontje van ze mogen hebben, die echter inhoudelijk nooit over mijn klacht ging. De klacht is zeker niet opgelost, maar een kleine tegemoetkoming is wel gedaan. Men heeft aangeboden om 50% van een factuur terug te betalen, dus om van dit hele verhaal af te zijn accepteer is dat dan maar en laat ik de zaak voor wat hij is, erg teleurstellend allemaal. Het liefst had ik natuurlijk gehad dat ze de zaak tot een goed einde zouden brengen, maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Voor mij nooit geen Juristu Incasso meer.

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?