Opgelost door Juristu incasso: Juristu niet betrouwbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 356790
Gebruiker
LichteSpecht#292
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er was een vordering die onterecht is degene eiste geld voor diensten die hij niet had gedaan en ook via de mail had gestuurd dat er niks betaald hoefde te worden! Gebeld door Juristu brieven ontvangen en als ik belde was de gene die de zaak behandelde niet aanwezig week in week uit dezelfde smoes, nu al een tijd niks meer gehoord zelfs geen brief of het dossier gesloten is of een brief met een excuus dit ligt dus bij de politie en een advocaat om deze praktijken te stoppen

De oplossing

Een brief stuurt waarom ik nu niks meer hoort van ze, en op zijn minst een excuus voor een onterechte incasso

1 reactie

  1. Auteur
    Juristu incasso
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij werken met een 10 dagen aanpak. De debiteur krijgt 10 dagen om te betalen. Gebeurt dit niet dan nemen wij geen contact meer op met de debiteur. De opdrachtgever wilde niet dagvaarden maar graag sluiten.

    Uw dossier is dus gesloten.

    Met vriendelijke groet,

    Juristu

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LichteSpecht#292
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dossier sluiten echter wil ik daar wel een brief van ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen