Opgelost door Juristu incasso: Misleidend en betaalt niet uit

content Opgelost
Ronniehood75

Bewust misleidend.
Geven aan dat je betaald voor volledige incassso procedure maar komen later aan met een 10% fee verstopt in algemene voorwaarden.

Tijdens intake gevraagd of alle kosten verhaald kunnen worden maar dit is niet zo. Dagvaarding produceren kan nooit verhaald worden dit wisten ze. (2150,euro)

Reageren niet of nauwelijk op email, blijven net zolang bezig tot je uiteindelijk je bankrekening op geeft en akkoord geeft. In de eindfactuur zetten ze neer dat je pas na 31 dagen betaald word na akkoord.

Administratie email komt in de spam , hun gewone mail niet met facturen die je zelf moet betalen. Zelf moeten ontdekken dat er betaald was aan Juristu !! 6 weken geleden al.

Na aantal telefoontjes beloven ze geld over te maken, 3 dagen later nog niet gebeurd.

Conclusie nooit zaken mee doen

Rechtshulp-nederland helpt gratis met dit soort klachten over Juristu.

Gezien het aantal soort gelijke klachten op internet lijken ze dit structureel tedoen.

Per direct uitbetalen wat beloofd is en
10% fee niet inhouden ivm misleidende informatie.
Er werd niet gereageerd op emails van rechtshulp Nederland ondanks aankondigen procedure. Zelf gebeld met de vraag waarom ze niet reageren of dat ik gelijk goedkeuring kon geven om Juristu te dagvaarden. Na een half uur aan de lijn gezeten te hebben tot een voorstel gekomen wat de dame aan de telefoon moest laten goedkeuren onder voorwaarde zelfde dag overmaken na akkoord. Het voorstel werd goedgekeurd en men betaalde mij dezelfde dag uit. Gezien het hoge bedrag ruim 20.000euro niet tot het maximale gegaan waar ik recht op heb, dat zou maanden gekost hebben en eerst opnieuw kosten moeten maken.

Ronniehood75
    Nog steeds geen reaktie vanuit Juristu gekregen ondanks brief rechtshulp Nederland.

Nog een brief laten verzenden nu ook naar administratie@juristu.nl

Te belachelijk voor woorden.

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?