Klacht Juristu incasso: Nog steeds geen excuus, ondanks verloren rechtzaak

Nieuwenhuis1

20 juli 2017 plaatste ik een klacht op Klachtenkompas over Jurist u. Dit bedrijf int zelfs niet bestaande nota's ! Een familielid wilde mij pesten en diende vervolgens 'een nota' bij mij in, vervolgens diverse herinneringen. Ondanks mijn reactie en uitleg bleef dit familielid doorgaan. JuristU ging mee met dit familielid en bestookte me met brieven en mails met suggestieve teksten. Toen ik een klacht op klachtenkompas zette, was het enige dat JuristU deed mij met naam en toenaam verder besmeuren. "Jammer dat ze er minnelijk niet met mij uit zouden komen, maar we zouden elkaar wel bij de rechter zien".
Het is inderdaad tot een rechtszaak gekomen. Helaas voor JuristU: wel een VERLOREN rechtszaak. Bovendien een door JuristU zeer slecht gevoerde rechtszaak. O.a een dagvaarding vol fouten. Mensen die verhuisd waren, noemden ze doodleuk 'overleden', vaders en moeders werden doodleuk verwisseld, dat soort stomme dingen. Maar ernstiger: ze hielden mijn bewijsmateriaal (bijlagen bij mails) achter voor de rechter.
Al met al: de uitspraak was glashelder. Ik hoefde niet te betalen. Wel werd mijn familielid veroordeeld in mijn proceskosten. Mijn familielid kreeg dus geen geld van mij, maar ik kreeg geld van mijn familielid.
Resultaat voor de opdrachtgever aan JuristU (= mijn familielid): Een kostenpost van tussen 1000,- en 1500,- euro en geen betaling van de "nota'.
Alhoewel de uitspraak van de rechtbank er al bijna twee maanden ligt heb ik nog steeds geen excuus van JuristU voor hun intimiderende optreden en hun reactie op klachtenkompas gekregen.

Excuus

Nieuwenhuis1
    Klachtkompas laat weten dat mijn klacht bijna is verlopen en er nog geen reactie is van JuristU. Uiteraard gun ik JuristU graag de mogelijkheid te reageren en houd daarom de klacht geopend.
    Nieuwenhuis1
    Het lijkt erop dat JuristU niet wil reageren........
    Dus een rechtstreeks verzoek aan JuristU:
    Wees sportief en geef uw reactie!
    Juristu incasso
    Geachte mevrouw Nieuwenhuis,

U bent de tegenpartij geweest van een opdrachtgever van ons. Waarop wilt u antwoord?
    Als een opdrachtgever een debiteur wenst te dagvaarden verzorgen wij dat uiteraard.

Heeft u een concrete vraag of klacht? Dan horen wij dat graag.

Juristu Klantenservice

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?