Klacht Juristu incasso: nooit meer zakken doen met hun.

Klachtnummer
# 367387
Gebruiker
Sjaakie
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Binnen de eerste 10 dagen wordt je wel 3x gebeld daar naar moet je zelf bellen en krijg je iedere keer te horen dat je geduld moet hebben ondertussen is de klant failliet verklaart ik meld dat zelf dan krijg je te horen van de rechter dat je in je gelijk gesteld bent dan vraag je hoe nu verder moet ik alles door geven wat ik weet van zijn persoonlijke bezittingen en de papieren van de curator en dan krijg ik na drie dagen bericht dat ze failliet zijn dat wist ik zelf ook al op 6-3-19 heb zelf bij hun gemeld en daar moet je dan voor betalen .En terug bellen doen ze ook bijna nooit 2x mee gemaakt dat je zelf na 2 dagen nogmaals moet bellen en zit nu nog steeds op een mail te wachten hoe dat kan .

De oplossing

de bedragen die ze tellen zijn gewoon veel te hoog ik heb ondertussen contact gehad met een ander incassobureau dan was ik nog niet te helft kwijt geweest.

2 reacties

  1. Auteur
    Juristu incasso
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u een klacht heeft. Wij kunnen er natuurlijk niks aan doen als de debiteur failliet gaat. Wij helpen u graag verder met uw klacht. Kunt u telefonisch contact met ons opnemen of via klantenservice@juristu.nl. Wat betreft een bureau dat aangeeft het voor de helft te doen is onmogelijk. Aangezien iedereen aan griffierechten verbonden zit. Het tarief wat wij rekenen is minimaal en voor de hele procedure.

    Wij verzoeken u ons te contacteren.

    Met vriendelijke groet,

    Juristu
  2. Auteur
    Sjaakie
    Datum
    Ik vindt het knap dat het via deze weg sneller contact wordt gelegd dan ik met jullie bel ik zit al 14 dagen op een reactie te wachten en via deze weg binnen 2 uur dat vindt ik erg knap

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen