Klacht Juristu incasso: Ongefundeerde bangmakerij incasso's.

klaas grasdijk

Dit bedrijf neemt gewoon opdrachten aan zonder check of de incasso terecht is. In ons geval geeft de opdrachtgever zelfs aan dat de gestuurde rekening waarop Juristu handelt, niet terecht is en ongefundeerd is. Het lijkt er dus op dat Juristu gewoon uiterst onbetrouwbaar handelt. Op zijn zachts gezegd. Brieven, uiterst onbeleefde lacherige medewerkers die totaal geen verstand van zaken hebben krijg je ongewenst en dus ongefundeerd aan telefoon. Leuk bedrijf voor als je mensen bang wilt maken, maar niet echt reclame voor de incasso wereld.

Eigenlijk zich verontschuldigd, en publiekelijk maakt dat ze onrechtmatig invorderingen aannemen.

Juristu incasso

Dank voor uw bericht. De zaak heeft 8 dagen bij ons gelopen. Wij gaan er max 10 dagen achteraan. Wij geven de opdrachtgever hierna de keuze om te dagvaarden of om te stoppen. Verder is de vordering geheel terecht. Onze brieven zijn vriendelijk en formeel. Verder handelen wij elk dossier keurig af.

Uw dossier is bij ons inmiddels gesloten. Een debiteur die bij ons terecht komt betwist natuurlijk meestal de vordering. Anders komen ze niet bij ons terecht. Het is dan ook logisch dat u in verweer gaat. Dat mag.

Mocht u verder nog vragen hebben horen wij het graag.

Juristu

klaas grasdijk
Ik dacht al zo een soort onzin reactie te krijgen, en dit geeft dus exact aan hoe malafide dit bedrijf handelt. DE VORDERING GEHEEL TERECHT? SERIEUS? HOE DURVEN ZE1Als de klant zelf aangeeft bij Juristu dat ze de rekening waarop de incasso gebaseerd heeft niet had mogen maken, heeft dan Juristu zijn werk gedaan? Nee! Ze checken niet of er wettelijk aangemaand is maar nemen klakkeloos opdrachten aan. Ook in dit geval. Ik heb bewijs dat het bedrijf wat bij ons incasseerde de rekening onterecht gemaakt heeft. Wij hadden een vordering op dit bedrijf, wat ze met een gefingeerde nota probeerde op te lossen. Juristu checkt niets! En gaat dan bellen, stalken. Echt te zot voor woorden. prima bedrijf voor oplichters, maar links laten liggen als je een gerenommeerd bedrijf bent.

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?