Klacht Juristu incasso: Onjuiste tarieven in rechtbank

sad Niet opgelost
Blijleven

Juristu hanteert volledig verkeerde tarieven w.b. rechtbankprocedures. Tarieven die Juristu hanteert waren in ons geval te hoog.
Wij zijn niet de enige. Rechter gaf aan het jammer te vinden dat er niemand van Juristu bij de rechtzaak aanwezig was.
Hij werd namelijk wat chagrijnig van Juristu, omdat ze keer op keer de onjuiste regels naleven. Hij had hier graag eens met ze over gesproken

Wij hoeven niet geholpen te worden.
Het is meer om andere mensen te waarschuwen.
Ook degene die gebruik maken van Juristu.
Eis dat tegenpartij proceskosten betaald zal in rechtbank worden afgewezen, waardoor je als eiser kan opdraaien voor de proceskosten.

Juristu incasso
    Geachte heer/ mevrouw,

Uw verhaal klinkt vervelend. Dit komt ons zeker niet bekend voor. Tevens heeft u onjuiste gegevens achter gelaten. Een klacht is om opgelost te worden. Aangezien u zelf aangeeft dat u niet geholpen wilt worden betwijfelen wij uw klacht.

Mocht u toch nog in contact met ons willen komen helpen wij u zeer graag.

Juristu

Blijleven
Mijn waarheid wordt in twijfel getrokken. De oplossing is geboden door de rechter die de proceskosten ongegrond en onjuist heeft verklaard.

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?