Klacht Juristu incasso: opgelicht door een incassobureau.

rivella

Wij hebben vandaag telefonisch contact met hun gehad en wij krijgen totaal geen informatie de persoon die ons dossier in behandeling had is plotseling vertrokken ons dossier is in Pauze niemand heeft dit in behandeling er worden kosten in rekening gebracht zonder nota of overzicht , plus ze komen hun afspraken niet na dat er 3 maandelijks een bedrag wordt bijgeschreven op onze rekening.
bedragen verdwijnen en komen net zogoed weer boven water .Als de bedragen verdwenen zijn dan krijgen wij na 2 maanden een betaling van rond de 900 euro voorgeschoteld maar ook weer niet want die worden stilzwijgend van de bedragen die de debiteur moet betalen in mindering gebracht .
wij willen ons geld terug die wij door hun zijn toedoen is verdwenen terug.
Ook wensen wij dus dat wij een officieel adres kunnen krijgen om dit bedrijf dus te kunnen aanklagen .
De naam van de direkteur zie je nergens op hun website of waar je bij hun een klacht kunt indienen.
Ze houden officielle documenten achter van de rechtbank waardoor je dus niet bij dit bedrijf weg kunt gaan inmiddels heb ik op eigen houtje wel een officieel kopie van de rechtbank in Rotterdam ontvangen ,ik voel mezelf rechtuit opgelicht door dit bedrijf.

Wens dat wij ons geld terug krijgen en dat per direct het dossier wordt gesloten en dat wij al het geld wat wij dankzij hun zijn kwijtgeraakt door fouttief advies terug wordt betaald zoals deurwaarderskosten ad 1500 euro , 600 euro voor de advokaat van de tegenpartij en uitaard nogmaals een bedrag van rond de 900 euro die buiten ons in te lichten zomaar van de bedragen van de debiteur worden verminderd ook wens ik al het geld wat nog in het depo zit per direkt wordt doorgestort naar mijn rekening en een schriftelijk bewijs dat onze samenwerking is beeindigd.
P.s ik heb mailtjes en uiteraard de laatste gesprekken van dit bedrijf die ik heb opgenomen omdat het vertrouwen weg is.

mvg L.C.de Ruiter

Juristu incasso
    Geachte heer de Ruiter,

U kunt het beste mailen naar klantenservice@juristu.nl. Tevens heeft u dossierinzage en kunt u exact zien wat er ontvangen is en wat er aan u is uitbetaald. Zoals u weet loopt er een betalingsregeling en word er gewoon betaald. Wij verzoeken u dan ook geduld te hebben.

Teruggave van de gemaakte kosten zou natuurlijk onterecht zijn aangezien er gewoon een vonnis is.
    Verdere correspondentie kunt u met Juristu direct voeren.

Juristu

Ook een klacht indienen over Juristu incasso?