Klacht Jurkjes.com: Opgelicht: retour wordt niet verwerkt vanwege 'transpiratiegeur'!

Klachtnummer
# 290383
Gebruiker
Thalina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Jurkje besteld wat na het passen niet correct zat. Meteen een andere maat besteld, deze is correct geleverd. De maatvoering van deze tweede levering is echter ook niet naar wens en deze dus ook direct retour gestuurd.
Op donderdag 18/1 is het pakket verzonden, 20/1 (zaterdag) is het pakket bij Jurkjes.com geleverd.
Op woensdag 24/1 krijgen wij de melding dat er een transpiratiegeur in het jurkje zit. Ik heb het jurkje na het douchen gepast en max. 1 minuut aangehad, het sloot niets eens dus dit is volstrekte onzin. Jurkjes.com stelt voor om het jurkje terug te sturen of de helft te vergoeden.
Naast het feit dat ik mij behoorlijk beledigd voel (transpiratiegeur), komt daar ook nog eens bij dat ik mij oplicht voel door deze actie.
Er is geen manier van communiceren mogelijk met deze partij, de telefoon wordt niet opgepakt en na het sturen van een verzoek om te bellen wordt dit niet gedaan. Oplichters dus!

De oplossing

Excuses van Jurkjes.com en mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jurkjes.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Thalina
    Datum
    Zonder berichtgeving vanuit Jurkjes.com wordt nu mijn pakket teruggestuurd, ronduit belachelijk! Pakket schijnt onderweg te zijn via DHL...
    Gemeld dat wij het pakket niet accepteren.

Ook een klacht indienen over Jurkjes.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen