Klacht Jurkjes.com: Super slechte service en kwaliteit

Francismekhail

Na een aantal bestellingen bij jurkes.com gedaan te hebben doe ik graag mijn verhaal. Heb een aantal hele slechte ervaringen in een korte periode gehad.

Mijn allereerste bestelling, ruim een jaar geleden, heb ik nooit ontvangen (blauw jumpsuite). Waarna ik met grote moeite een nieuwe toegestuurd kreeg.

De volgende bestelling was een jurk en een trui. Ik ontving een grijze trui terwijl ik een blauwe had besteld. De jurk viel 2 maten te klein. Toen heb ik alles teruggestuurd €6,95 aan kosten gehad. Vind dit absoluut niet netjes.

Toen kreeg ik een bon, die ik niet kon gebruiken op sale artikelen. Deze ingeleverd (€15,- bij moeten betalen) en een rode jurk besteld met een wit kraagje. Na 1 keer wassen, op 30 graden, was de kraag helemaal roze. Ik kan deze jurk dus weggooien nu. Heb er niets aan en het heeft me nu ruim €65 gekost.

Ik bestel hier nooit meer iets.

Niets. Bestel hier nooit meer iets.

Wij vinden dat Jurkjes.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Jurkjes.com?