Klacht Jurrenco: geen reactie

Klachtnummer
# 49282
Gebruiker
Marc
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 23 Januari online bestel en betaalt daarna nog gemaild, echter geheel geen reactie. op de site waar je besteld staan niet de volledige informatie, na mijn menig zit dit dicht tegen oplichting aan. Hoor je nu nog dat het wat langer duur dan de beloofde 2 dagen, maar nee geheel niets.

De oplossing

Graag op internet zetten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Jurrenco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Jurrenco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen