Klacht Just 1961: Besteld en al vooraf betaald tshirt wordt niet geleverd, meerdere keren gebeld en er wordt niks aan gedaan.

kaylee27

In juni heb ik via de site www.just1961.nl een shirtje besteld en al betaald. Op de site stond dat het op voorraad was. De dag erna kreeg ik echter een mail dat het niet op voorraad was. Tot nu toe is het shirtje nog steeds niet geleverd. Ik heb meerdere keren gebeld, elke keer krijg ik te horen dat "De mensen die hierover gaan er op dit moment even niet zijn" Ik heb al gevraagd mijn geld terug te storten, ook dit is ook nog steeds niet gebeurt.

Just 1961
    Beste Kaylee,Ik vind het erg vervelend dat er misverstanden zijn over de levering van je shirt. Ik ben uiteraard direct gaan kijken in ons systeem, maar ik kan jouw naam niet vinden. Heb je boor mij de naam waarop je het besteld hebt of eventueel je bestelnummer? Dan los ik het uiteraard direct voor je op.Met vriendelijke groet,
    Philip
    Just 1961
    kaylee27
    Hallo Philip,
    Ik heb op de naam Kaylee Ramman besteld via het email adres kaylee27@hotmail.com.
    Fractuur nummer : #101251
    Artikel nummer: SKU213441
    Product: 2212-08W
    Opties:
    maat: XS
    Het is op 4 juni 2012 via iDeal betaald.Kaylee Ramman

Ook een klacht indienen over Just 1961?