Klacht Just2Match: Waardeloos relatiebemiddelingsbureau, € 1750,= lidmaatschap en geen enkele service

Coco

Op 4 december 2012 heb ik me laten inschrijven bij het relatiebemiddelingsbureau Just2Match in Amsterdam. Vervolgens heb ik 1 man voorgesteld gekregen die totaal niet matchte met mij. Hij was bovendien erg negatief over Just2Match, omdat hij niet begreep dat hij als hoogleraar allemaal laagopgeleide mensen op zich afgestuurd kreeg (dat sloeg overigens niet op mij). Daarna heb ik tot april moeten wachten voor het volgende voorstel met een man. Dat was een gezellige afspraak, maar deze man paste totaal niet bij mij. Vervolgens bleef het maar liefst 8 maanden HELEMAAL STIL. Ik kreeg vorige week ineens een bericht van hen met een voorstel voor een date. Ik was perplex dat zij mij zo lang niets hadden laten horen. Aangezien ik na date 1 al gebeld heb om te vertellen dat het wel erg lang duurde voordat ik iets hoorde en toen alleen te horen kreeg dat ze bezig waren, heb ik nu niet meer gebeld. Ik voel me behoorlijk opgelicht en wil mijn geld terug of in ieder geval een deel daarvan.

Ik wil mijn geld terug; mijn lidmaatschap heb ik al opgezegd. In dit bedrijf heb ik geen enkel vertrouwen meer en ik voel me niet serieus genomen. Zij komen niet verder dan dat het vervelend is voor mij en dat ze mij begrijpen. Verder krijg ik daarna het verwijt dat ik zelf niets heb laten horen. Ze draaien de zaak dus om.

Wij vinden dat Just2Match hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Just2Match?