Klacht Justfire : Slechte klantenservice en missend product

Klachtnummer
# 373609
Gebruiker
vanDongen14
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dure aankoop gedaan, in de veronderstelling dat deze zoals beloofd op tijd geleverd zou worden, maar dit gebeurde nier. Vervolgens de klantenservice gebeld en gemaild om duidelijkheid te krijgen, hier kreeg ik te horen dat de aankoop opgestuurd was en de volgende dag binnen zou zijn. Ik heb dus wederom vrij genomen om het pakket aan te nemen, maar opnieuw kwam het niet aan. Momenteel staat de track en trace van het pakket zelfs op niet beschikbaar, dus waarschijnlijk is het pakket nooit op de post gegaan.. er is dus gewoon gelogen door de klantenservice en ik ben mijn dure aankoop momenteel (nog) kwijt.

De oplossing

Alsnog onmiddellijke levering, duidelijkheid en compensatie voor deze ontzettend slechte klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Justfire is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Justfire ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen