Klacht Justlease: afmelding niet doorgegeven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378876
Gebruiker
bozeman123
Datum
1 reactie

Details

Klacht

inleveren auto slechte ervaring

Gewenste oplossing

de auto was 15 juli afgemeld aan justlease, maar goed dat ik 19 juli gebeld heb alweer.
Afmelding in eindhoven daar gebeld om 11.30 bij justlease, geef ik door zeiden ze bij justlease.
Maar goed dat ik 19 juli weer gebeld heb en zeiden dat ze niets hebben door gekregen.
Weer een leugen zoals elke keer.
4 medewerkers waren erbij met dit telefoon gesprek .
En niet toegeven bij justlease.
Geboden oplossing
ze geven mij geen gelijk en zeggen dat ze zo zelf goed hebben gehandeld, maar dat is niet zo.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Justlease
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen Luc, bedankt voor je bericht. Zover ik van mijn collega begrepen heb, heb je de auto ingeleverd bij een Schadenet vestiging en vervolgens kunnen wij bij geen enkele afdeling een bericht achterhalen dat je de auto bij ons afgemeld hebt. Het is cruciaal dat je dit aan ons doorgeeft, anders weten wij niet waar de auto staat. De transportkosten naar Utrecht bedragen €75,-, ook daar was je het niet mee eens, terwijl dit toch duidelijk gecommuniceerd was en te vinden is op onze website. Mijn collega heeft de afronding inmiddels in gang gezet. Maandag zal de auto worden opgehaald bij de Schadenet vestiging. Zodra we de auto in Utrecht binnen hebben gaan we de eindafrekening opmaken. Fijne dag verder, Justlease

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Justlease?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen