Opgelost door Justlease: Gedwingen worden spookrekeningen te betalen

Hugo de R.

Justlease is totaal onbereikbaar, berekent zaken dubbel, komen afspraken niet na... en als je dan mailt dreigen ze met inname van de auto en allerlei boetes. Ik zit met mijn handen in het haar, wat een bedrijf...

Mij eerlijk aantonen wat ik dan wel zou moeten betalen, geen dubbele rekeningen meer en gewoonweg eens een betrouwbaar bedrijf worden.

Justlease
    Beste Hugo, excuses voor het ongemak dat je ervaart. Ik heb gelijk even je mails erbij gepakt en ga de rekeningen voor je uitzoeken. Zodra ik het heb uitgezocht zal ik je via de mail een terugkoppeling geven. Groeten, Tiffany van Justlease
    Justlease
    Beste Hugo, ik heb zojuist een mail gestuurd met een uitleg van alle facturen die nog open staan en het bedrag wat wij nog dienen te ontvangen van jou. Hierbij heb ik elke factuur toegelicht en vooral de factuur die voor verwarring heeft gezorgd. Nogmaals excuses voor de verwarring en hopelijk is hiermee je klacht opgelost. Wij nemen uiteraard je klacht mee als feedback en gaan er hard aan werken om de klantbeleving te verbeteren. Groeten, Tiffany van Justlease
    Justlease
    Beste Hugo, met betrekking tot het vorige bericht willen wij hierbij de klacht afsluiten. Groeten, Justlease

Hugo de R.
...voortaan mag ik de wachtrijen overslaan en mailen met een eigen contactpersoon die wél inziet dat het bedrijf mij tekort heeft gedaan. Opgelost!

Ook een klacht indienen over Justlease?