Klacht Justlease: Het volledig toerekenen van schade door onzorgvuldig bedienen, waarvan volgens mij niet sprake is..

A.J. Schoonhoven

Iets meer dan drie jaar lease ik nu een auto bij Justlease. Vorige maand ben ik met de auto gestrand en bleek de koppeling verbrand. Omdat er geen technisch mankement aan het licht kwam, werd aangegeven dat de enige oorzaak het onzorgvuldige bedienen van de auto kan zijn.
Bewijzen dat ik niet veel met mijn voet op de koppeling zit tijdens het rijden kan ik niet, maar ik weet dat het niet het geval is. Ook rijd ik zelden of nooit in een file, een voordeel van het wonen in het noorden van ons land. Daarom is deze kwestie erg frustrerend voor mij. En verder blijft voor mij de vraag of ook niet het materiaal van deze vrij jonge auto debet kan zijn aan de gebeurtenis. Een ventiel brak eerder ook al af tijdens het pompen. Beide zaken zijn me bij alle andere auto's die ik langdurig gereden heb niet overkomen.

Als er tenminste een tegemoetkoming in de kosten zou kunnen komen, zou ik een tevreden klant kunnen bleven.
(Er is niet gereageerd.)

Justlease is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Justlease?