Klacht Justlease: Het volledig toerekenen van schade door onzorgvuldig bedienen, waarvan volgens mij niet sprake is..

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 428232
Gebruiker
A.J. Schoonhoven
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Iets meer dan drie jaar lease ik nu een auto bij Justlease. Vorige maand ben ik met de auto gestrand en bleek de koppeling verbrand. Omdat er geen technisch mankement aan het licht kwam, werd aangegeven dat de enige oorzaak het onzorgvuldige bedienen van de auto kan zijn.
Bewijzen dat ik niet veel met mijn voet op de koppeling zit tijdens het rijden kan ik niet, maar ik weet dat het niet het geval is. Ook rijd ik zelden of nooit in een file, een voordeel van het wonen in het noorden van ons land. Daarom is deze kwestie erg frustrerend voor mij. En verder blijft voor mij de vraag of ook niet het materiaal van deze vrij jonge auto debet kan zijn aan de gebeurtenis. Een ventiel brak eerder ook al af tijdens het pompen. Beide zaken zijn me bij alle andere auto's die ik langdurig gereden heb niet overkomen.

Gewenste oplossing

Als er tenminste een tegemoetkoming in de kosten zou kunnen komen, zou ik een tevreden klant kunnen bleven.
Geboden oplossing
(Er is niet gereageerd.)
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Justlease is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Justlease?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen